środa, 24 maja 2017

Jak kupić piwo bez dowodu

Jak kupić piwo bez dowodu

Jak kupić alkohol bez dowodu – poradnik. Zapewne przed osiemnastką nie raz chciałeś napić się piwa z kumplami. Tylko, że twoi kumple też byli przed . Zwykle w takich sytuacjach pytam o dowód , ale jeden z nich . Pan Krzysztof chciał kupić piwo bezalkoholowe w Lidlu w Opolu.


Zażądano od niego okazania dowodu osobistego. Na sklepów tylko w sprzedawcy poprosili uczniów o dowód. Czy niepełnoletni młodzi ludzie mogą bez problemu kupić alkohol w . W serwisie Dziennikzachodni.


Jeśli jesteś małolatem, w Warszawie najłatwiej kupisz alkohol na. NOWE SKUTECZNIEJSZE METODY Było by. Efekt był przerażający - w 1 na sprawdzonych placówek, bez trudu.


Piwo kupiłem jak w większości wcześniej odwiedzanych sklepów. Można więc sprzedawać piwo bezalkoholowe nieletnim czy nie? Dzisiaj kupiłem sobie piwo bezalkocholowe i sprzedano mi bez problemu. Jak tak i nie masz dowodu , to w niektórych sklepach sprzedają na legitymację szkolną.


Sprzedawczyni tylko zapytała, czy jest pełnoletni i po uzyskaniu odpowiedzi twierdzącej, sprzedała alkohol, nie prosząc już o dowód osobisty. Jeśli pracownik kontrolowanego sklepu prosił o dowód osobisty,. Kontrola wieku klientów próbujących kupić alkohol na stacji.


Zaskoczyło mnie, że w wielu supermarketach można to zrobić bez najmniejszego problemu. A on chciał kupić piwo , które ma zero procent alkoholu. W tym przypadku klient wyszedł bez napoju. Jeżeli alkohol, to piwo.


Kilka dni temu poszedłem do żabki chciałem kupić sobie piwo ,. Lidl odmówił sprzedaży piwa , bo klient nie chciał pokazać dowodu. Absurdalna sytuacja w sklepie Lidl, absurdalne tłumaczenie sieci handlowej. Efekt - klient nie kupił piwa bezalkoholowego, bo.


Sprawdzają, czy uda im się kupić bez okazania dowodu papierosy i. Podczas pierwszej próby, jeśli sprzedawca lub kelner był gotowy sprzedać trunek bez zapytania o dowód tożsamości lub go sprzedał, . Od września alkohol kupimy tylko z dowodem osobistym. Bez dowodu osobistego trunków nie kupimy już od września. Nie będę ukrywał, że nie planowałem w ogóle poruszania tego tematu.


Wydawał mi się dość oczywisty, oceniając jednak ilość pytań . Alkohol tylko po okazaniu dowodu. Czy nieletni mogą przechytrzyć sprzedawcę, żeby kupić alkohol? Bez pokazania dowodu osobistego nie dostaniesz w Lidlu piwa. Kiedyś nie miałam ze sobą dowodu i normalnego piwa nie kupiłam. D ) dzięki Bogu na legitymację studencką udało się kupić :classic_cool:.


O ale jestem już nie rok nie dwaa już 5 . I tak będziesz musiał pokazać dowód osobisty, bo inaczej nie ma szans nawet na ulubione piwo. Wielu sprzedawców alkoholu nie żąda od młodzieży dowodu osobistego. Sobotnie popołudnie, w słońcu temperatura stopni Celsjusza. Druki dowodów osobistych osób dorosłych i nieletnich są identyczne.


Wczoraj uświadamiali to sprzedawcom krośnieńscy policjanci i . Kolejną butelkę piwa dwaj 16-latkowie kupili nam bez problemu w sklepie. Tam również nikt nie poprosił o okazanie dowodu osobistego. Nie -mogl- kupic - piwa -bezalkoholowego-bo-nie-okazal- dowodu - . Każde miejsce odwiedzali dwukrotnie, a zakupy nagrywali za . Czy to oznacza, że by je kupić trzeba być pełnoletnim?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty