czwartek, 18 października 2018

Paszport z panieńskim nazwiskiem

Tymczasem kraj do które lecę wymaga, żeby przy wlocie paszport był. Zarezerwować bilety na panieńskie nazwisko i nie przejmować się . Czy obecnie bez problemu mogę lecieć z panieńskim nazwiskiem w. Od kilki lat jestem mężatką, ale paszport wiciąż mam stary. Po ślubie kilka razy latałam (poza UE) na podstawie niezmienionego . I ile ważny jest dowód i paszport po zmianie nazwiska ? Nowy paszport będę zmieniać w kraju pochodzenia. Czy można podróżować z paszportem na panieńskie nazwisko ? Wybieramy się zagramanicę i teraz mam zagadkę, bo żonka ma w paszporcie jeszcze nazwisko panieńskie.


Tuż po wstąpieniu w związek małżeński, wiele par wyjeżdża w na wymarzoną podróż . Paszport na nazwisko panieńskie , a podróż poślubna. Wiedziałam, że raczej nie uda mi się w tym czasie wyrobić nowego paszportu , dlatego bilety kupiliśmy na moje panieńskie nazwisko. Hej, czy ktoś leciał z niemiec na paszporcie panieńskim ? Jeśli posiadasz ważny paszport , to również jesteś zobowiązana do jego. Chociaż zdarzają się także panie, które chcą lecieć z paszportem na panieńskie nazwisko lat po ślubie i zmianie nazwiska.


Jeszcze kilka lat temu było to . W przypadku zmiany nazwiska ważność paszportu upływa po dniach od momentu wystawienia aktu małżeństwa. Kupno biletu z panieńskim nazwiskiem. Dowód osobisty z panieńskim nazwiskiem czy po mężu? Sprawdź, jak rezerwować wakacje . Norwegii , a mianowicie mam paszport z panieńskim nazwiskiem , w innych . Zmiana nazwiska oznacza konieczność wymiany dowodu, prawa jazdy, paszportu czy dowodu rejestracyjnego pojazdu.


AK NAPISANE W TYTULE MAM PANIEŃSKIE NAZWISKO W PASZPORCIE ,A CHCEMY JECHAC Z RODZINKA TZN. DZIECKIEM I MĘZEM NA WAKACJE ,CZY. RP paszportu albo paszportu tymczasowego.


Nazwisko rodowe matki (potocznie zwane nazwiskiem panieńskim ). Jesteś po rozwodzie i chcesz wrócić do nazwiska , które było przez ciebie noszone przed. Polski i potem powrotem do USA z dwoma dokumentami mianowicie paszport na panieńskie nazwisko i green card na nowe po mężu. Znam przepisy, powinnam wymienić do dni na nowy. W tej chwili nie ma już czasu na wymianę. W paszporcie są wpisane oba nazwiska , więc nie sądzę, aby był problem z biletem, nawet jeśli jest wystawiony na panieńskie nazwisko.


Forum, porady, opinie i informacje w Globtroter. Co zrobić, jeśli zmieniamy nazwisko podczas ślubu, a tuż po ślubie szykuje się podroż poślubna? Ile potrwa wymiana paszportu ? Nazwisko ” umieszczane jest w paszporcie na stronie zawierającej dane.


Witam, we wrześniu wzięłam ślub za granicą, w konsulacie RP i przyjęłam nazwisko męża. Miałam wydany paszport na nazwisko panieńskie. Możesz jechać na paszporcie z panieńskim ale moim zdaniem wyrabianie go sie nie. Po rozwodzie wróciłam do swojego panieńskiego nazwiska.


Po ślubie zmiana nazwiska wymagała wymiany wielu dokumentów, w tym i paszportu. Po zaledwie trzech latach od wystawienia wizy stanęłam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty